Kinek érdemes Facebook hirdetéskezelést tanulni?

Interjú Vicsai Gáborral

A digitális marketing egyre népszerűbb terület, ami rengeteg karrierlehetőséget kínál számodra is. Egy probléma van vele: általában csak egy-egy szűk szeletét ismerik az emberek, azt is leginkább az elmélet oldaláról. Az egyetemeken pont a lényeget nem tanítják meg, amivel a mindennapi életben találkozni fogsz. 
 
Ahhoz, hogy igazán keresett szakember legyél, muszáj a nagy képben gondolkodni, és az online marketing összes szegletébe a gyakorlatban is picit belelátni. Facebook hirdetéskezelőként kell értened például a szövegíráshoz, a vevőszerzéshez, értened kell, hogyan épül fel az értékesítési csatorna, hogyan kell kommunikálni a különböző leadekhez, mi éri meg, mi nem… és nem csak papíron, hanem konkrét feladatok szintjén is! 
 
Ebben a beszélgetésben Vicsai Gábor, online marketing szakértővel járjuk körbe a témát. 
 
– Érdemes-e ma Facebook hirdetéskezelőnek tanulni? 
– Mit rejt ez a szakma? 
– Milyen előnyei-hátrányai vannak? 
– Kinek való ez a pálya?
– Milyen képességeket igényel, milyen tudást kell hozzá megszerezni?
– Milyen lehetőségek rejlenek még az online marketingben?
– Mennyi idő alatt tudsz akár pályamódosítóként is erre a magasan keresett területre átevezni?
– Milyen fizetéseket tudsz online marketingben elérni?
 

Hallgasd meg!

Nézd meg!

Iratkozz fel podcast csatornáinkra:

KARRIER HACK

MILYEN ÁLLÁSOKBAN KERESHETSZ MILLIÓ FELETT ANÉLKÜL, HOGY ÉVEKIG KELLENE TANULNOD VAGY FELSŐVEZETŐ LENNÉL?

Ismerd meg a forradalmi KARRIER HACK koncepciót, és érj el 30-40%-kal magasabb fizetést havonta!

Ingyenes, online előadás
Baráth Andrással

Ha tetszett az adás, kérlek oszd meg:

Facebook
Twitter
LinkedIn