Üdvözöllek, Perei Viktória vagyok, a Gerilla Mentor Klub operatív vezetője. Ebben az álláshirdetésben az oktatásszervező munkakört szeretném bemutatni neked, mielőtt azonban a feladatokról, illetve az elvárásokról beszélnék, hadd meséljek egy kicsit a tevékenységünkről.
Mit érdemes tudnod a cégünkről?
Egy különleges, dinamikusan fejlődő, oktató cég vagyunk. A Gerilla Önéletrajz Műhelyt Baráth András alapította 15 éve, ami Magyarország piacvezető karrier-tanácsadó cégeként működik (mind árbevétel, mind ügyfélszám alapján). Az évek során több mint tízezer szakembert segítettünk abban, hogy megtalálják és elnyerjék álmaik állását. Most már azonban a cégünk zászlóshajója a Gerilla Mentor Klub, amivel a karrierépítés és önfejlesztés új dimenzióját nyitottuk meg.
A Mentor Klub 5 év alatt egy egyedülálló képzési platformmá nőtte ki magát, ahol 8000-nél is több ügyfelünk karrierjét támogatjuk 200-nál is több különböző képzéssel: szakmai képzésekkel, soft skill tréningekkel, videós oktatóanyagok fejlesztésével, valamint egyéni- és csoportos konzultációkkal, angol és német nyelvtanfolyamokkal.
A Mentor Klub hallgatói jelenleg több mint 200 különböző képzés keretben tudják fejleszteni magukat olyan témákban, mint például a digitális marketing különböző területei, adatelemzés szoftverek, SAP összes modulja, Cloud technológiák, minőségmenedzsment, projektmenedzsment, irodai IT többek között Excel minden szinten, de van komplett Mesterséges Intelligencia modulunk, valamint önbizalom, önérvényesítés, kommunikáció, csapatépítés, tárgyalástechnika, konfliktuskezelés területen videós és élő, online tréningek és angol és német nyelvű képzések.
Mi lenne a feladatod?
A leendő munkatársunk csapatbővítés miatt keressük. Egy négyfős oktatásszervező csapatban dolgozik, akiknek a legfontosabb feladatuk, hogy jövőbeli tréningeinket, képzéseinket megvalósítsák, az oktatóinkkal tartsák a kapcsolatot, valamint ellássák az ezzel járó szervezési feladatokat.
Mik lesznek a feladataid?
- Több mint 70 különböző ÉLŐ oktatás és képzés koordinálása: időbeosztás készítése, oktatókkal való leegyeztetése, az egymásra épülő képzések időrendjének összehangolása.
- Új oktatók beazonosítása, felkeresése, kiválasztása és hosszú távú együttműködés kialakítása.
- A meglévő oktatóinkkal való kapcsolattartás, elégedettségük biztosítása, szükség esetén technikai támogatás pl. Zoom használatban.
- Képzési tematika elkészítése az új képzésekre vonatkozóan az oktatóinkkal és képzési vezetővel szoros közreműködésben.
- Oktatói szerződések és eseti megrendelők készítése, teljesítési igazolások kiállítása, ezek dokumentációja.
- A videós (rögzített) oktatóanyagok készítésének koordinálása, projekt menedzsmentje beleértve az oktatóktól várt inputok begyűjtését, a videofelvételek időpontjának kitűzését, a videós szakemberrel való egyeztetést és az elkészült oktatóanyag minőségének ellenőrzését.
- Minőségbiztosítás és értékelés: biztosítani az oktatási programok minőségét és rendszeresen értékelni azok hatékonyságát, visszajelzést adni az oktatók számára.
- Aktív részvétel az oktatási stratégiai tervezésben és fejlesztésben; új képzési modulok indításának teljes körű koordinálása, projekt menedzsmentje.
- Jelentések és elemzések készítése az oktatási programok hatékonyságáról a vezetőség számára.
- Az élő, online képzések során az oktatók és hallgatók támogatása.
- A felnőttképzési adminisztrációt végző munkatárs támogatása.
- Az ügyfélszolgálatos munkatársak támogatása a hallgatóktól érkező kérdések megválaszolásában, ill. az irodánkba személyes konzultációra érkező ügyfelek fogadásában.
A munkakör természetéből fakadóan teljes munkaidős, napi 8 órás állásról van szó, hiszen fontos, hogy ügyfeleink és oktatóink számára a normál munkaidőn belül végig elérhetők legyünk.
Milyen elvárásaink vannak feléd?
A munkakörben talán az az egyik legfontosabb elvárásunk, hogy az új munkatársunknak kitűnő kapcsolatot kell kiépítenie és ápolnia az oktatóinkkal, és mellette erős projektmenedzsment készségekkel kell rendelkeznie. A részletes elvárásainkat az alábbiakban foglaltuk össze:
- Min. 3-4 év oktatásszervezői vagy projektmenedzsment jellegű munkakörben szerzett tapasztalat
- Kezdeményező készség: nem végrehajtó munkatársat, hanem az oktatásszervezés motorját keressük.
- Nyitott személyiség, proaktivitás és erős kommunikációs képesség élőszóban, írásban és telefonon.
- Magabiztosan használod a Microsoft Excel és Word programokat, az elektronikus levelezést, és használtál már valamilyen ügyviteli, CRM vagy projekt menedzsment szoftvert.
- Jó priorizálási és szervezői készség.
- Felsőfokú végzettség.
- Előny, ha jártas vagy engedélyköteles képzések szervezésében és lebonyolításában.
Amit kínálunk:
Talán az a legnagyobb előnyünk más munkáltatókhoz képest, hogy emberségesek vagyunk és tisztelettel bánunk mind az ügyfeleinkkel, mind az oktatóinkkal, mind a saját munkatársainkkal. És ez nem csak duma. Nálunk olyan még nem fordult elő, hogy egy főnök ordibált volna a munkatársaival (vagy a kollégák egymással), és a csendes terrort sem tűrjük el.
- Sokunknak nagyon fontos a csapatban az önfejlesztés, a fejlődés, ezt szinte azonnal érezni fogod, hogy egy nagyon pozitív, “emberi”, baráti légkörbe kerülsz be, de ugyanakkor magas színvonalon látjuk el munkánkat. Ha fejlődni szeretnél, ha kihívásokra vágysz, ha emberileg segíteni akarsz másoknak fejlődni, akkor ez egy tökéletes közeg lesz számodra.
- Korrekt, teljesen bejelentett fizetést adunk, a fizetésekkel sohasem csúszunk.
- Hibrid munkavégzés, heti 3 nap iroda, 2 nap home office.
- Egy színvonalas, modern és tömegközlekedéssel jól megközelíthető irodában dolgozunk a IX. kerületben a kék metró Klinikák megállójától 5 percnyire. A pontos cím: 1094 Budapest, Márton u. 37.
- Munkatársainknak igyekszünk a legjobb minőségű munkaeszközöket biztosítani (pl. kényelmes szék, jó laptop, minőségi okos telefon, tágas iroda) hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából.
- Nemes célokért dolgozunk, és olyan tevékenységeket végzünk, amik valóban működnek, eredményesek, és segítségére van az embereknek.
- A fizetésen felül éves fix egészségügyi hozzájárulást fogunk adni.
Hogyan és meddig lehet jelentkezni?
Ha úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál nálunk a fent bemutatott munkakörben, és megfelelsz az elvárásoknak, szívesen látjuk a pályázatodat.
Kérlek, jelentkezz az űrlap kitöltésével és csatold ott önéletrajzod és motivációs leveledet.
Jelentkezési határidő: 2025. augusztus 3., de már most elkezdjük a kiválasztást, ezért ha érdekel a pozíció, érdemes minél hamarabb jelentkezned!
A motivációs leveledben kérlek írd meg röviden, hogy miért szeretnéd betölteni a munkakört, és miért érzed úgy, hogy sikeres lennél benne, milyen képességekben érzed erősnek magad. Kérlek, jelöld meg a nettó fizetési igényedet is! Számunkra fontos, hogy az önéletrajz mellett motivációs levelet is kapjunk tőled.
Várjuk jelentkezésed:
Perei Viktória
operatív vezető
u.i. Az első jelentkezők meghallgatását már elkezdtük, tehát ha érdekel a pozíció, érdemes minél előbb elküldened pályázatodat.