Munkatársat keresünk Oktatásszervező / Ügyfélszolgálatos Munkatárs pozícióba.
A Mentor Klubban olyan szakmai, digitális, személyiségfejlesztő és kommunikációs képzéseket biztosítunk elérhető áron, amivel ügyfeleink jelentősen előre tudnak lépni a karrierjükben. A Mentor Klub hallgatói jelenleg több mint 50 videós oktatóanyag, 30 élő egynapos tréning, és további 25 többhetes képzés keretben tudják fejleszteni magukat olyan témákban, mint például a digitális marketing külöböző területei, adatelemzés szoftverek, Python, Power BI, Agile, Lean, AWS, SQL, Excel valamint önbizalom, önérvényesítés, kommunikáció, csapatépítés, tárgyalástechnika, konfliktuskezelés, stb.
Mi lenne a feladatod?
A leendő munkatársunk egy négyfős csapatban dolgozik, akiknek a legfontosabb feladatuk, hogy a képzéseinben résztvevő ügyfeleinkkel tartsák a kapcsolatot valamint ellássák a tréningjeink szervezési feladatait. A konkrét feladatokat az alábbiakban foglaltuk össze:
- A Mentor Klub és a Karrier Klub hallgatóival való kapcsolattartás, egyeztetés, jelentkezések és regisztrációk kezelése;
- Az élő online tréningeken a trénerek munkájának segítése, online támogatása, a résztvevők moderálása;
- A személyes tanácsadások időbeosztásában szervezésében való részvétel, a lebonyolításhoz szükséges egyeztetések ellátása;
- Telefonos és email-es kapcsolattartás ügyfeleinkkel; a tréningek előtt telefonos és emailben történő egyeztetés.
- Jelentkezések és megrendelések visszaigazolása és rögzítése.
- Szolgáltatásaink és termékeink ajánlása telefonon és emailben érdeklődőknek, ennek a folyamatnak a teljeskörű adminisztrációja.
- Kapcsolattartás a Mentor Klub és a Gerilla Önéletrajz Karrier Klub tagjaival, némely esetben panaszkezelés.
- Megbeszélések leszervezése, konzultációra érkező ügyfeleink üdvözlése.
- A megrendelt könyvek kiszállításának koordinálása a Magyar Posta Logisztika futárszolgálattal.
- Oktatóanyag- és irodai készletek nyomon követése, megrendelések leadása a beszállítóink felé.
- Írásos és videós referenciákkal kapcsolatos egyeztetés ügyfeleinkkel.
A munkakör természetéből fakadóan teljes munkaidős, napi 8 órás állásról van szó, hiszen fontos, hogy ügyfeleink számára a normál munkaidőn belül végig elérhetők legyünk. Ugyanakkor hibrid munkavégzésben dolgozunk, ez azt jelenti, hogy 3 napot az idodában, 2 napot otthonról dolgozunk.
Az álláshoz tartozó elvárások:
A munkakörben talán az az egyik legfontosabb elvárásunk, hogy az új munkatársunknak jól kell tudnia kommunikálni, és mellette precíznek és gyorsnak is kell lennie az adminisztrációban. A részletes elvárásainkat az alábbiakban foglaltam össze:
- Min. 1-2 év oktatásszervezői vagy ügyfélszolgálati, ügyfél-kapcsolattartó munkakörben szerzett tapasztalat
- Nyitott személyiség: ebben a munkakörben akkor leszel eredményes, ha szeretsz emberekkel beszélgetni, meghallgatni őket és segíteni nekik a problémáik megoldásában
- Erős kommunikációs képesség élőszóban, írásban és telefonon
- Rendelkezel valamennyi értékesítési tapasztalattal
- Magabiztosan használod a Microsoft Excel és Word programokat, az elektronikus levelezést, és használtál már valamilyen ügyviteli vagy CRM rendszert
- Precízen és pontosan végzed az adminisztrációt, segítve ezzel a többieket is
- Jó priorizálási készség
- Felsőfokú végzettség
Amit kínálunk:
Talán az a legnagyobb előnyünk más munkáltatókhoz képest, hogy emberségesek vagyunk és tisztelettel bánunk mind az ügyfeleinkkel, mind a saját munkatársainkkal. És ez nem csak duma. Nálunk olyan még nem fordult elő, hogy egy főnök ordibált volna a munkatársaival (vagy a kollégák egymással), és a csendes terrort sem tűrjük el.
- Sokunknak nagyon fontos a csapatban az önfejlesztés, a fejlődés, ezt szinte azonnal érezni fogod, hogy egy nagyon pozitív, “emberi”, baráti légkörbe kerülsz be, de ugyanakkor magas színvonalon látjuk el munkánkat. Ha fejlődni szeretnél, ha kihívásokra vágysz, ha emberileg segíteni akarsz másoknak fejlődni, akkor ez egy tökéletes közeg lesz számodra.
- Korrekt jövedelmet biztosítunk, a fizetésekkel sohasem csúszunk.
- Egy színvonalas, modern és tömegközlekedéssel jól megközelíthető irodában dolgozunk a IX. kerületben a kék metró Klinikák megállójától 5 percnyire. A pontos cím: 1094 Budapest, Márton u. 37.
- Munkatársainknak igyekszünk a legjobb minőségű munkaeszközöket biztosítani (pl. kényelmes szék, jó laptop, minőségi okos telefon, tágas iroda) hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából.
- Nemes célokért dolgozunk, és olyan tevékenységeket végzünk, amik valóban működnek, eredményesek, és segítségére van az embereknek.
Hogyan és meddig lehet jelentkezni?
Ha úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál nálunk a fent bemutatott ügyfélszolgálatos munkakörben, és megfelelsz az elvárásoknak, szívesen látjuk a pályázatodat.
Kérlek küldd el az önéletrajzodat és egy rövid motivációs levelet az allas@gerillaoneletrajz.hu email címre.
Jelentkezési határidő: szeptember 26., de már most elkezdjük a kiválasztást, ezért ha érdekel a pozíció, érdemes minél hamarabb jelentkezned!
A motivációs leveledben kérlek írd meg röviden, hogy miért szeretnéd betölteni a munkakört, és miért érzed úgy, hogy sikeres lennél benne, milyen képességekben érzed erősnek magad. Kérlek, jelöld meg a nettó fizetési igényedet is! Számunkra fontos, hogy az önéletrajz mellett motivációs levelet is kapjunk tőled.
Várjuk jelentkezésed:
Baráth András,
cégvezető
u.i. Az első jelentkezők meghallgatását már elkezdtük, tehát ha érdekel a pozíció, érdemes minél előbb elküldened pályázatodat.